Przejdź do głównej zawartości

Nabór do klasy!



No właśnie "o co cho..."?
Po co ten blog?
Zadaj sobie kilka pytań:
Lubisz grać?
Lubisz wszystko co jest z grami związane? 
Może chcesz spróbować je "robić" ;>
Tworzyć, zamiast odtwarzać czyjeś dzieła?

No właśnie, jeśli na każde z tych pytań odpowiedzieliście sobie "TAK".

To gdybym Wam powiedział, że można się tego uczyć w szkole? Uwierzylibyście?
Jest jedna szansa dla trzydziestu dwóch śmiałków, którzy lubią matę, fizę i nie boją się wyzwań informatycznych związanych z grami.
 IV LO w Bydgoszczy tworzy profil matematyczno - przyrodniczy, a tam elementy kreacji gier ;) Nawiązujemy współpracę z UKW i kierunkiem Humanistyka 2.0.
U nas nauczysz się czegoś o branży gier, nauczymy Cię tworzyć gry: od pomysłu do gotowego produktu. Podszkolimy Cię w rysunku koncepcyjnym i nauczymy programować. Nauczymy tworzyć artykuły o grach i innych przejawach popkultury. Podczas  trzech lat spotkasz ludzi z branży gier z każdego poziomu. 
Będziesz organizatorem spotkań i eventów. Kogo szukamy?
- fanów gier, geeków i nerdów.
- przyszłych wirtuozów Unity, c#, c ++, Game Makera, UTK itp.
- rysowników, którzy chcą wykorzystać swój talent, my zorganizujemy dla was spotkania z ludźmi, którzy pokażą Wam drogę rozwoju,
- przyszłych redaktorów pism o grach,
- piszących LARPY, scenariusze Escaproomów,
- Projektantów planszówek,
- może właśnie Was, graczy, do beta testów ;)
GamDev w Bydgoszczy? Tak w IV LO im Kazimierza Wielkiego.

Więcej o rekrutacji:

Szukaj profilu matematyczno - przyrodniczego ;)

Masz pytania?
napisz:

edukacja@4lo.bydgoszcz.pl

lub
napisz komentarz tutaj ;D

Jeśli jesteś osobą, która już jest w "branży"... Well...  To Ciebie też potrzebujemy, napisz, że chcesz pomóc, coś wymyślimy. Mamy sporo pomysłów... ;D

Jeśli nadal jeszcze to czytasz, to może właśnie na Ciebie czekamy ;>
A blog profilu?
liczę, że od września pojawi się tam więcej redaktorów.

Czeka nas sporo zabawy w przerwach od nauki...

Polub nas na facebooku:

https://www.facebook.com/G4medev

Pomóż na Patronite:

https://patronite.pl/g4medev/








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Blender - Klawiszologia czyli podstawowe skróty klawiaturowe

2012: Blender pierwsze podejście... Kilka lat temu, gdy zainteresowałem się grafiką 3d usłyszałem o Blenderze. Mówię sobie "blender slender, lubię kogel-mogel to sobie poradzę", nabrałem szklankę cukru i dwa jajka... Damn gdzie to się wsypuj, a gdzie wlewa? Present day...       AAAAAAA - to taki program, no tak. Seems legit...  Blender to  wolne oraz otwarte oprogramowanie (czyli darmowe) do modelowania, renderowania obrazów i animacji trójwymiarowych (można zrobić film animowany lub grę). Stworzyła go firma  NeoGeo, od początku głównym programistą jest Tony Roosendaal. Trochę niedoceniany, ale w pełni funkcjonalny i cały czas rozwijany program. Genialny do nauki, dzięki niemu dowiesz się czy nadajesz się do tego. Więcej znajdziesz w Wikipedii ;) Program można pobrać ze strony blender.org        Oprogramowanie ma osobliwy interface, trzeba się do niego przyzwyczaić. Do płynnej pracy z programem najlepiej zapamiętać skróty klawiszowe: A - Zaznacza wsz

dezACT(A)ywacja 2

" Przyjęto  “ procedurę 2016/ 0280( COD) ”  inaczej nazywaną   “ Dyrektywą w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym ” . Mając w pamięci wojnę o ACTA  ( " Anti-Counterfeiting Trade Agreement, ACTA ” , czyli  “ umowa handlowa dotycząca zwalczania obrotu towarami podrabianymi ”   )  jakiś genialny mózg połączył te dwa pojęcia Dyrektywa 13 i AKTA w jeden sztuczny twór ACTA 2. Zabieg tak genialny co szatański. Pomijając fakt, że (prawdopodobnie) nasze lokalne urzędasy zmutują przepis bardziej niż RODO, to co chodzi? No właśnie, a skoro nie wiadomo, o co chodzi, to o co? O pieniądze. Zwykłe  januszowe  pieniążki. Wynajęto kilku płaczliwych  youtuberów  by wmówili nam, że nie będzie memów. Ojoj smuteczek. Czy tylko o to? Sztuczna nagonka. cenzura już jest w sieci. Wstaw nagie foto na fb i przekonaj się. Algorytmy kasują treści sprzeczne z moralnością. To o co chodzi? Mamy kilku znanych  patostreamerów , którzy generują  coiny . Może by ich tak zbanować ich?

DOOM, gra z piekła rodem...

    MUST KNOW Twórca: Tom Hall Producent: idSoftware Debiut: 10 grudzień 1993r. Gatunek: first-person shooter Tryb: single-player, multiplayer Krótka historia Doom po raz pierwszy pojawił się jako bezpłatny odcinek, składający się z 9 poziomów. W ciągu dwóch lat odtworzyło go około 15-20 milinów osób. Dwa kolejne, wydane jako pełna gra, zostały sprzedawane wysyłkowo. Natomiast, w 1995 roku w sprzedaży detalicznej pojawił się Ultimate Doom – zaktualizowana wersja z dodatkowym odcinkiem i trudniejszymi poziomami. Sukces gry rósł wraz z pojawianiem się kolejnych dzieł, m.in.: Doom II: Hell on Earth (1994), Doom 3 (2004)Doom(2016), a od 20 marca, również najnowszy DoomEternal. Seria jest pionierem dystrybucji online oraz technologii (w tym grafiki 3D i gier wieloosobowych w sieci).  Zalicza się ją do najważniejszych i najlepszych gier wszech czasów.   Diabelska misja W serii Doom gracz wciela się w kosmicznego żołnierza – Doomguya (później nazwanego D